wtorek, 20 listopada 2012

Książki już w Kazachstanie!

Pamiętacie mój wpis o polskiej bibliotece w Pietropawłowsku w Kazachstanie? 
Kto nie czytał to przeczytać może TU.

Paczka, którą przygotowało na moją prośbę wydawnictwo PWN, dotarła i sprawiła wiele radości! Sama cieszę się jak dziecko, że ktoś się cieszy. Bardzo dziękuję wspaniałym ludziom z mojej pracy, którzy zaufali mi bez chwili wahania!!!
Poczta działa, szlak przetarty, książki docierają. Do akcji włączyło się wiele wspaniałych osób!



A jeśli ktoś jeszcze chciałby pomóc, może jakieś inne wydawnictwo, ale także osoby prywatne, to zapraszam po szczegóły TUTAJ

Ależ ja się cieszę, Norwid na półkę dzisiaj!


7 komentarzy:

  1. Ja dopiero z tego wpisu dowiedziałam się o tej akcji i chętnie przejrzę swoje półki coby pomóc:) Czy ewentualnie można dorzucić coś własnego autorstwa?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Z tego, co wiem jeden pisarz już obdarował bibliotekę swoimi książkami :)

      Usuń
  2. Wiem, jaki to jest rodzaj radości :) Ostatnio mam dużo problemów, ale kiedy jedna z blogerek napisała w top-10, że marzy o książce, która akurat kurzy się na mojej półce, postanowiłam sprezentować jej ją. Wczoraj dotarła i właściwie nie wiem kto cieszył się z tego bardziej - ja czy adresatka. W każdym razie cudownie jest się dzielić - niby banał, ale naprawdę potrafi dać to wielką radość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Martuś, sama wiesz, ze ja zbieram wszystko co się da do nas, ale zapisałam adres i jak tylko się okaże, że mamy jednak polskie do wysłania, albo coś nam się powtarza, to pójdą do Kazachstanu. Wspaniała inicjatywa, czuję Twoją radość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia ty robisz podobną pracę, jak pani Ilona:)

      Usuń
  4. Bardzo Państwa Wszystkich serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję w imieniu czytelników. Książki własnego autorstwa? Jak najbardziej! A może i z dedykacją... Mam tu wiele jeszcze drobnych ośrodków do obdarowania. Pod moją opieką pozostaje sześć szkółek w małych miejscowościach. W podręczniki zaopatrywani są oficjalną drogą. ORPEG - organizacja, która mnie tu przysłała ma świetnie zorganizowany plan w tym względzie. Książki - nowe książki - czytelnicy mają dzięki Państwu. Wielka to radość.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...