sobota, 20 kwietnia 2013

Spotkania z Małgorzatą Gutowską - Adamczyk

Małgorzata Gutowska - Adamczyk spotka się z czytelnikami w całej Polsce:) Zawita również, co mnie bardzo cieszy, do mojego Namysłowa. Jeśli ktoś ma ochotę na rozmowę z pisarką, zapraszamy. Ja pewnie dołączę w Krakowie i na Opolszczyźnie pogrzać się trochę w blasku sławy ;) 





26 kwietnia Płock

7 maja Kędzierzyn Koźle, Racibórz

8 maja Skoczów, Jastrzębie Zdrój

10 maja Gimnazjum nr 15, Warszawa Ochota

14 maja Łomża

16 maja Ladies Night, Warszawa

18 maja Warszawskie Targi Książki

21- 22 maja Murowana Goślina, Suchy Las Poznań, Księgarnia z Bajki

7-9 czerwca Bieszczadzkie Lato z książką: Sanok, Przemyśl, Lesko

12-14 czerwca DKK Kielce


2-6 września Opole oraz Kluczbork, Olesno, Grodków, Zębowice, Gogolin i Lubsza, Namysłów

9-13 września Lublin

20 września  Sosnowiec oraz Targi Książki w Katowicach

23 – 27 września  DKK Wrocław oraz Środa Śląska, Brzeg Dolny,Lubań, Pisarzowice, Trzebnica, Wisznia Mała, Legnica, Chojnów, Żarów,Świdnica

7-11 października Września i okolice

17-18 października Ełk, Grajewo, Bartoszyce, Sępopol

23-25 października DKK Kraków, Targi Książki w Krakowie

30 października Dębe Wielke

4-8 listopada DKK Gdańsk


8 komentarzy:

  1. Świetnie. Jak widzę, w Koszalinie jej nie będzie, a ja ją tam tak reklamuję wśród krajan :-) To wspaniałe, że można pisarzy spotkać twarzą w twarz, posłuchać, porozmawiać. A kiedy drugi tom, bo ja tak bliżej tej dwójki chcę przeczytać, żebym się później nie zastanawiała, co tam było. Niestety nie mam pamięci fabularnej do książek, o czym była, w jakim czasie, jakieś szczegóły tak, ale potrafię zapomnieć o czymś ważnym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się spotkam z Panią Małgosią na Warszawskich Targach Książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo! Jest i Wrocław, łuhuu! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Wrocławia też się wybiorę, więc do zobaczenia!

      Usuń
    2. Tym bardziej się cieszę :))

      Usuń
  4. A czy do Gdańska planujesz wycieczkę? Bo chętnie bym się wówczas wybrała:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...